Usein kysyttyjä kysymyksiä
TILAAMINEN
Mitä eroa on eri metsästyspuvuilla?
Opas metsästypuvun valintaan löytyy täältä.
Miten valitsen oikean koon?
Jokaisen tuotteen tuotesivulla on “Lisää ostoskoriin”-painikkeen yläpuolella pieni “Kokotaulukko”-teksti jota klikkaamalla avautuu kokotaulukko ja ohjeet koon mittaamiseen.
Jos olet epävarman tuotteen koosta, suosittelemme valitsemaan mahdollisesta kahdesta vaihtoehdosta suuremman koon. Tuotteemme on suunniteltu aktiiviseen ulkoiluun ja liikkumiseen, joten kokovalinnalla on hyvä varmistaa esteetön liikkuvuus ja mahdollisuus kerrospukeutumiseen.
Alennuskoodit
Alennus- tai kampanjakoodi on Alaska Brandsin määrittelemä sana tai merkkijono, jolla saat alennusta tilauksestasi. Kirjoita saamasi alennuskoodi kassalla sille varattuun kenttään ja juuri siinä muodossa kuin se on ilmoitettu. Tämän jälkeen paina ”Käytä"-näppäintä, jolloin alennus näkyy kassalla.
Kampanjakoodien voimassaolo on ilmoitettu kunkin kampanjan tiedoissa, ja tarjouksen voi hyödyntää vain kampanjan voimassaoloaikana. Yhteen tilaukseen voi käyttää vain yhden kampanjakoodin. Kampanjaetua ei voi lisätä tilaukselle jälkikäteen, eikä sitä voi yhdistää muihin etuihin ellei asiasta ole erillistä mainintaa.
TILAUKSET
Mistä tiedän, että tilaukseni on tullut perille?
Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi heti tilauksesi jälkeen. Jos tilausvahvistus ei ole saapunut sähköpostiinne, katsottehan vielä roskapostikansion ennen yhteyden ottamista asiakaspalveluumme.
Maksu meni mutta en saanut tilausvahvistusta?
Kun olette tehneet tilauksen, lähetämme teille tilausvahvistuksen tilauksen maksamisen jälkeen. Jos tilausvahvistus ei ole saapunut sähköpostiinne, tarkistattehan vielä roskapostikansion ennen yhteyden ottamista asiakaspalveluumme.
Tein jo tilaukseni. Miten peruutan sen tai teen siihen muutoksia?
Tilausten toimitusprosessimme on pääosin automatisoitu. Tästä johtuen tilauksen jättämisen ja tilausvahvistuksen saapumisen jälkeen, tilaukselle ei valitettavasti voi tehdä muutoksia. Voit palauttaa virheellisesti tilaamasi tuotteen 30 päivän sisällä tilauksesta tai tehdä uuden tilauksen jos tilaukselta jäi jotain puuttumaan. Varmistathan että tietosi ja osoitteesi ovat tilauksella oikein ennen tilauksen lähettämistä.
MAKSUTAVAT
Maksutapoina toimivat pankki-, luottokortti ja verkkopankkimaksu. Maksujen välittäjinä toimivat Klarna ja Paytrail.Klarnaa koskevat kysymykset
Klarna on luotonmyöntäjä laskuissa. Yhdessä Klarna AB:n kanssa tarjoamme maksuvaihtoehdot, jossa maksu suoritetaan suoraan Klarnalle.
Kaikissa Klarnaan liittyvissä kysymyksissä suosittelemme olemaan yhteydessä suoraan Klarnaan.
Mistä löydän laskuni (Klarna)?
Lasku lähetetään sinulle sähköpostitse toimituksen yhteydessä.
Tilauksen toimitettuamme saat laskun sähköpostiin, jonka ilmoitit tilauksen tehdessäsi. Löydät Klarnan laskun kirjautumalla Klarnan asiakasportaaliin.
Minulla on laskua koskeva kysymys, mistä saan apua?
Laskuun liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä suoraan Klarnaan.
Haluan muuttaa laskun eräpäivää
Laskuun liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä suoraan Klarnaan.
Laskuni erääntyy eikä palautus ole vielä kirjaantunut. Mitä teen?
Laskun eräpäivän lähestyessä, kannattaa palautuksesta ilmoittaa myös Klarnalle. Jos vastaanotamme palautuksen ennen kuin Klarna-laskun eräpäivä umpeutuu, ei sinun tarvitse maksaa laskua. Palauttaessasi vain osan tilauksesi tuotteista, hyvitämme palautettujen tuotteiden osuuden laskultasi. Päivitetty lasku löytyy Klarnan asiakasportaalista.
TOIMITUS
Mitä toimitustapoja teillä on?
Suomessa toimitamme tilaukset Postin tai Matkahuollon kautta. Voit valita toimituksen kotiin tai noutopisteseen.
Miten nopeasti saan pakettini?
Toimitusaika Suomessa on 1–3 arkivuorokautta.
Voinko vaihtaa noutopistettä/toimitusosoitetta jälkeenpäin?
Tilausten toimitusprosessimme on pääosin automatisoitu. Tästä johtuen tilauksen jättämisen ja tilausvahvistuksen saapumisen jälkeen, tilaukselle ei valitettavasti voi tehdä muutoksia. Varmistathan että tietosi ja osoitteesi ovat tilauksella oikein ennen tilauksen lähettämistä.
PALAUTUKSET
Palautusohjeet ja palautuksiin liittyvät usein kysytyt kysymykset löydät täältä.
VAATTEIDEN HOITO-OHJE
Panostamme korkealaatuisiin ympäristöystävällisiin materiaaleihin.Tuotteidemme elinkaaritavoite on 1-5 vuotta tuotteen käyttötarkoituksesta ja käyttötavasta riippuen. Tuotteiden pesuohjeet löytyvät tuotteisiin kiinnitetyistä pesulapuista.
REKLAMAATIOT
Kaikilla Alaska 1795 -tuotemerkin tuotteilla on 12kk materiaali- ja valmistevirhetakuu.Jos sinulla on reklamoitavaa jostakin tuotteestamme ja olet ostanut sen verkkokaupastamme, lähetäthän tiedot reklamaatiosta sekä kuvat aiheesta asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@alaskabrands.fi.
Jos taas olet ostanut tuotteen jälleenmyyjältämme olethan yhteydessä suoraan kyseiseen jälleenmyyjään.
Koiranruoka reklamaatioissa tai tarkemmissa tuotekohtaisissa kysymyksissä voitte olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Tarpeen vaatiessa asiakaspalvelumme välittää yhteydenottonne suoraan tuotteen maahantuojalle.
ASIAKASPALVELU
Verkkokaupan asiakaspalvelumme tavoitat asiakaspalvelu@alaskabrands.fi.Yritysmyynnin asiakaspalvelun tavoitat b2b@alaskabrands.fi.
Pyrimme vastaamaan kaikkiin sähköpostiviesteihin 1− 2 arkipäivän kuluessa.